12

LAT DOŚWIADCZENIA

Ponad dekada istnienia naszej firmy to okres ciągłego rozwoju, poszukiwania nowych rynków i nowych możliwości. To czas ciężkiej pracy i wytrwałości w dążeniu do celu, ale także sukcesów i osiągnięć.


  • 2016 Osobny sklep detaliczny Gunfire.nl

    Kontynuując politykę otwierania lokalnych e-sklepów detalicznych zdecydowaliśmy się na stworzenie Gunfire.nl - sklepu nastawionego na Klienta holenderskiego i belgijskiego. Holandia i Belgia to prężnie rozwijające się rynki airsoftowe, a dedykowana strona pozwala nam lepiej wychodzić naprzeciw ich specyficznym potrzebom i uwarunkowaniom.
  • 2016 Osobny sklep detaliczny Gun-fire.co.uk

    Kolejnym etapem wchodzenia na rynki lokalne było utworzenie dedykowanego e-sklepu dla Wielkiej Brytanii. Jest to jeden z największych rynków airsoftowych w Europie, zaś Klient brytyjski przyzwyczajony jest do najwyższej jakości obsługi. Powstanie Gun-fire.co.uk pozwoliło nam lepiej dostosować naszą ofertę oraz usługi do konkretnego odbiorcy i potwierdziło słuszność obranego przez nas kierunku rozwoju.
  • 2016 Stoisko na IWA ponad 80m2

    Co roku staramy się wprowadzać nową jakość, jeżeli chodzi o naszą obecność na targach IWA. W roku 2016 po raz pierwszy zdecydowaliśmy się na stoisko wyspowe, jednocześnie podwajając jego powierzchnię względem poprzedniej edycji. Spektakularna zabudowa wprowadziła nas do ścisłej czołówki naszej branży.
  • 2016 Przekroczenie liczby 100 pracowników

    Nasi pracownicy stanowią ważny zasób firmy. Jednym z bardziej znaczących wskaźników naszego rozwoju jest fakt, że w ciągu 4 lat udało nam się podwoić liczbę zatrudnionych osób, wliczając pracowników magazynu.
  • 2015 Modernizacja serwisu technicznego

    Branża, w której się specjalizujemy jest niezwykle specyficzna. Jedną z jej najistotniejszych cech jest fakt, że wymaga ona dobrze wyposażonego działu technicznego. Dzięki rozbudowie serwisu możemy poszerzać naszą ofertę usług serwisowych oraz sprawnie realizować reklamacje naszych klientów. Warto wspomnieć, że znalezienie wykwalifikowanych serwisantów jest dużym wyzwaniem dla każdej firmy na naszym rynku, jednak nam udało się powiększyć ten dział i zadbać o jego dobre wyposażenie.
  • 2015 Otwarcie nowego sklepu stacjonarnego

    Nowa siedziba umożliwiła nam skonsolidowanie działalności w jednym miejscu. Dzięki przejęciu nowego budynku w kompleksie biurowym, w którym znajduje się nasza siedziba, mogliśmy przenieść i unowocześnić nasz sklep stacjonarny. Od tej pory Wrocław ma nowe centrum społeczności airsoftowej.
  • 2015 Osobny sklep detaliczny Gunfire.fr

    Gunfire.pl to nasz najważniejszy sklep detaliczny. Jednak w roku 2015 postanowiliśmy po raz kolejny wyjść naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów i otworzyliśmy pierwszy lokalny e-sklep detaliczny. Dzięki temu jesteśmy w stanie dopasować nasze rozwiązania do potrzeb rynku. Gunfire.fr wyznaczył nowy kurs dla naszej działalności, za nim nadeszły także inne sklepy otwierane dla lokalnych rynków – dzięki nim możemy urzeczywistniać wysokie standardy obsługi.
  • 2015 Marka Armored Claw zaprezentowana na Międzynarodowym Salonie Przemysłu Obronnego w Kielcach

    Armored Claw jest marką, z którą jesteśmy związani już od kilku lat. W 2015 roku dokonaliśmy prezentacji produktów tej linii na targach MSPO w Kielcach. Poza ważnym wydarzeniem w historii samej linii produktowej, był to istotny fakt w historii naszego przedsiębiorstwa wyznaczający punkt, w którym wkroczyliśmy na rynek służb mundurowych i organizacji pro obronnych. Była to dla nas ważna okazja do budowy kontaktów biznesowych oraz do zdobycia cennego doświadczenia.
  • 2015 Gunfire zdobywa nagrodę Hall of Fame w plebiscycie portalu Popular Airsoft

    Zdobycie nagrody w plebiscycie Airsoft Players' Choice Awards jest już samo w sobie wielkim sukcesem i świadectwem uznania w naszej branży zwłaszcza, że jest to nagroda przyznawana w skali międzynarodowej. Nasza firma przeszła jednak na wyższy poziom zdobywając to prestiżowe wyróżnienie pięć razy z rzędu i dostając się do sławnej Hall of Fame plebiscytu.
  • 2014 Zostajemy wyłącznym dystrybutorem E&L w Europie Środkowo-Wschodniej

    W roku 2014, niedługo po targach IWA Outdoor & Classic otrzymaliśmy status wyłącznego dystrybutora marki E&L Airsoft na terenie Europy Środkowo-Wschodniej. Przedstawiciele tego uznanego producenta wystawiali swoje produkty również na naszym stoisku w czasie samych targów, co doprowadziło do zacieśnienia więzi między dwoma firmami. Stale rozwijane portfolio marek w sprzedaży jest niezwykle istotnym elementem naszej strategii biznesowej.
  • 2014 Nagroda Opineo

    Portal Opineo zajmuje się gromadzeniem opinii i ocen wystawianych sklepom internetowym. Raz w roku przyznaje on nagrody najlepiej ocenianym e-sklepom w kilku różnych kategoriach w zależności od branży, w której dany sprzedawca się specjalizuje. Przyznanie nam nagrody w kategorii Militaria i Survival świadczy o tym, że nasze dążenie do zapewnienia wysokiego poziomu obsługi klienta przynosi efekty.
  • 2014 Przenosiny do nowego kompleksu biurowo-magazynowego przy ul. Długosza we Wrocławiu

    Dynamiczny rozwój przedsiębiorstwa doprowadził nas do sytuacji, w której musieliśmy zacząć poszukiwania nowej siedziby. Przeprowadzka do nowego kompleksu zlokalizowanego w centrum naszego miasta, mimo że była dużym wyzwaniem, pozwoliła nam na przezwyciężyć ważną barierę rozwoju. Dobra komunikacja z różnymi zakątkami miasta okazała się również ważnym udogodnieniem dla pracowników firmy.
  • 2013 Udział w Targach Shooting & Games Show w Paryżu

    Targi branżowe są dla nas bardzo ważną okazją do promowania naszej firmy. Warto podkreślić, że poza dużymi targami jak IWA czy Photokina uczestniczymy także w wydarzeniach o skali regionalnej. Dzięki temu rozwijamy osobiste kontakty z kontrahentami, co jest jednym z filarów naszej działalności. Targi Shooting & Games w Paryżu były jednymi z ważniejszych ze względu na to, że przyciągały graczy i sprzedawców jednego z największych rynków airsoftowych w Europie.
  • 2013 Zostajemy wyłącznym dystrybutorem G&G

    Kolejny z cenionych producentów rynku airsoftowego udziela nam prawa wyłącznej dystrybucji swoich produktów. Tego typu umowy handlowe są dla nas zawsze ważną formą nobilitacji. Pozwalają one także w znacznym stopniu rozszerzać nasz asortyment.
  • 2013 Utworzono dział rozwoju produktu

    Opieka nad licznym portfolio rozwijanych przez nas marek produktów zaczęła wymagać coraz większych zasobów. Z tego powodu w 2013 roku wyodrębniliśmy w strukturze naszego przedsiębiorstwa dział rozwoju produktu, który stale pracuje nad poszerzaniem naszej oferty.
  • 2012 Zostajemy dystrybutorem marki Umarex

    Umarex to jedna z największych firm na świecie jeżeli chodzi o branżę strzelecką i outdoorową. Ta znana i poważana instytucja doceniła nas w 2012 roku, przyznając nam status dystrybutora na rynku airsoftowym.
  • 2012 Targi Photokina – premiera nowej linii produktów Opticon

    Nasze przedsiębiorstwo rozwija wiele marek produktów. Świadectwem dużej skali naszych zainteresowań niech będzie marka Opticon, która zadebiutowała w 2012 roku na targach Photokina w niemieckiej Kolonii. Wprowadzenie tej linii produktów oznacza dla nas wejście na rynek akcesoriów i urządzeń optycznych, takich jak teleskopy i mikroskopy do użytku amatorskiego.
  • 2012 Pierwszy GFPOINT w górach

    GFPOINT już od samego początku swojego istnienia był imprezą o charakterze unikatowym. W 2012 roku wprowadziliśmy jednak poważną zmianę w formule tego wydarzenia, przenosząc je w tereny górzyste Masywu Ślęży. Jednocześnie impreza potroiła swoją skalę dzięki 115 uczestnikom zapisanym do startu. Warto wspomnieć, że GFPOINT co roku przykuwa uwagę mediów nawet w skali międzynarodowej, przez co zainteresowanie imprezą nie słabnie. Organizatorzy dbają, by każda edycja biegu wprowadzała nowe i unikatowe wyzwania lub odbywała się na nowym terenie.
  • 2012 Przekroczenie liczby 50 pracowników

    Jednym z kryteriów rozwoju firmy jest liczba jej pracowników. Przekroczenie liczby 50 pracowników w roku 2012 świadczy o dynamicznym rozwoju przedsiębiorstwa. Warto podkreślić, że ze względu na specyfikę branży airsoftowej rekrutacja jest bardzo utrudniona.
  • 2010 Gunfire zdobywa nagrodę dla najlepszego sklepu airsoftowego w Europie

    Portal Popular Airsoft jest jednym z najważniejszych w branży. Co roku organizuje on plebiscyt Airsoft Players' Choice Awards. Jest to nagroda przyznawana przez społeczność airsoftową z całego świata. Już od początku istnienia tej prestiżowej nagrody nasz sklep Gunfire.pl zwycięża w kategorii Najlepszego Sklepu Detalicznego w Europie.
  • 2009 Otwarcie sklepu stacjonarnego w Krynicznie

    Do sieci utrzymywanych przez nas sklepów stacjonarnych dołączył salon prowadzony przy siedzibie firmy w miejscowości Kryniczno pod Wrocławiem. Nowy salon pomógł naszym klientom zainteresowanym odbiorem osobistym zamówień złożonych w sklepie internetowym.
  • 2009 Pierwszy GFPOINT

    Rok 2009 przyniósł nową jakość na mapie wydarzeń airsoftowych w Polsce. Wtedy po raz pierwszy organizowaliśmy GFPOINT – bieg na orientację z elementami airsoftu. Od tej pory co roku w styczniu gracze z całej Polski uczestniczą w tym unikalnym na skalę światową wyścigu, gdzie ważne są nie tylko umiejętności nawigacji terenowej, ale także ogólna sprawność, wiedza airsoftowa i militarna. Zadaniem uczestników jest pokonanie trasy w jak najszybszym czasie, jednocześnie wykonując szereg najróżniejszych zadań na punktach kontrolnych rozsianych po terenie rozgrywki. Wykonanie lub ominięcie punktów może zadecydować o zwycięstwie bądź porażce, ponieważ wiąże się punktacją na linii mety.
  • 2009 Pierwsze stoisko na IWA

    Targi IWA Outdoor & Classic są największym wydarzeniem tego typu w branży. Od 2009 roku zaliczamy się do grona wystawców i regularnie zaskakujemy coraz lepszym stoiskiem. Targi są dla nas bardzo ważnym wydarzeniem w ciągu roku – dzięki niemu możemy spotykać się nie tylko z naszymi dostawcami, ale także z największymi klientami.
  • 2009 Przeniesienie do nowej siedziby w Krynicznie

    Rozwój firmy doprowadził to tego, że wyrosła ona z dotychczasowej siedziby. Nowa lokalizacja okazała się dla nas istotna chociażby dlatego, że oferowała większą przestrzeń magazynową oraz lepiej wyposażone biura, nie wspominając o tym, że nowa lokacja była doskonale skomunikowana z węzłami komunikacyjnymi miasta oraz z lokalnym lotniskiem.
  • 2009 Otwarcie pierwszego biura w ChRL

    Kolejne biuro naszej firmy zostało założone już w Chinach kontynentalnych. Dzięki temu mogliśmy rozszerzyć siatkę kontaktów handlowych na największych producentów branży. Od tego czasu zaczęliśmy systematycznie zwiększać skalę importu.
  • 2008 Otwarcie pierwszych sklepów stacjonarnych

    By mieć pewność, że nasi klienci mogą być obsłużeni z zachowaniem najwyższych standardów, założyliśmy sieć salonów Militaria 24 we Wrocławiu (ul. Ofiar Oświęcimskich i ul. Piłsudskiego).
  • 2008 Otwarcie pierwszego biura w Hong Kongu

    Wraz z rozwojem przedsiębiorstwa stanęliśmy przed koniecznością ustanowienia stałego przedstawicielstwa w Hong Kongu. Dzięki pracownikom zatrudnianym tam na stałe, w przeciwieństwie do popularnego w naszej branży wykorzystywania agentów handlowych, mogliśmy uzyskać lepsze warunki współpracy u dostawców.
  • 2006 Powstaje sklep Gunfire.pl

    Wtedy właśnie powstała najbardziej rozpoznawalna marka reprezentująca nasze przedsiębiorstwo. Mimo, że Gunfire.pl jest tylko jednym z kilku sklepów, które obsługujemy to pozostaje on najważniejszym i największym z nich.
  • 2005 Nawiązanie pierwszych kontaktów handlowych w Chinach

    Szybko przekonaliśmy się, że kluczem do sukcesu naszej działalności jest otwarcie się na kontakty w skali międzynarodowej. Już w ciągu roku od rozpoczęcia działań firmy nawiązaliśmy pierwsze kontakty w Chinach, które pomogły nam w dostarczaniu produktów dla naszych klientów.
  • 2004 Powstanie pierwszej firmy

    Od tej pory możemy mówić o historii naszego przedsiębiorstwa. Wraz z otwarciem sklepu AirsoftGuns.pl prezes naszej firmy rozpoczął swoją działalność handlową, która doprowadziła nas tam gdzie jesteśmy teraz. Pierwszy sklep internetowy określił także kierunek naszego rozwoju i powiązał nas z naszą główną dziedziną działalności jaką są militaria, artykuły hobbystyczne i outdoorowe, a przede wszystkim airsoft.